środa, 8 stycznia 2014

A propo's poprzedniego postu

W poprzednim poście pisałam o Supernovej - projekcie , w którym miałam zaszczyt wziąć udział. Gorset i torebka dostępne są już na aukcjach .Dostępne są również inne piękne rzeczy, kolie, bransolety z charmsami , w tym jedna, o tematyce marynistycznej, do której zrobiłam małe serduszko :)
Bransoletę marynistyczną można licytować TUTAJ

A to mój maleńki wkład w bransoletę


Serdecznie zapraszam do licytacji również innych cudowności, jest wiele tematów przewodnich więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie  :)
Licytować można tu :)


Za zjeździe twórczo zakręconych w Ustroniu zobligowałam się również do wykonania biżuteri z agatów, które dostałam od Royal Stone. Udało mi się wyczarować dwa wisiory.
Jeden zrobiony jest  całkowicie w beadingowej technice ( licytować można TUTAJ )






Drugi to połączenie dwóch technik - beadingu i haftu sutaszowego ( licytować można TUTAJ )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz