czwartek, 13 marca 2014

Wiosna tuż,tuż czyli kolczyki do wzięcia :)

A skoro wiosna to może mała rozdawajka ?  Do zgarnięcia kolczyki w kolorze bordowym zaprezentowane na zdjęciu poniżej.







Co należy zrobić aby zdobyć kolczyki? Wystarczy zgłosić/ wyrazić chęć udziału w rozdawajce w komentarzu ,dodać bloga do obserwowanych, udostępnić info ( w komentarzu można dopisać gdzie info jest udostępnione - własny blog/facebook ),  i czekać na ogłoszenie wyniku :)
A ponieważ to wiosenna rozdawajka to losowanie zwycięzcy i  wynik losowania ogłoszony będzie pierwszego dnia wiosny.







Zapraszam do udziału w zabawie :)


14 komentarzy:

  1. Z radością zgłaszam wiosenną chęć na te urocze kolczyki. Udostępnione tutaj http://mamaniatu.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj i ja i ja się ustawiam w kolejce. Udostępniam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) zgłaszam chęć udziału w zabawie. Udostępniłam na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są prześliczne oczywiście, że się zgłaszam :) Udostępniam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedne kolczyki już zakupiłam, przydadzą się kolejne do kolekcji :) zgłaszam się i udostępniłam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te chcę :D Udostępniłam przez FB :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę mnie wylosować. Tak bym chciała wygrać te kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i w końcu ja :))) Zgłaszam się jak najbardziej :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sa piekne i takze sie pisze:) udostepniam na fb

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja ustawiam się w kolejce <3 Aszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńka również ustawiam się w kolejce :). Udostępniłam na blogu http://masnejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję wszystkim Paniom za udział w rozdawajce :)

    OdpowiedzUsuń